Kritéria pro odmítnutí služby
(službu neposkytujeme v případě, že):
- neposkytujeme sociální službu, o kterou uchazeč žádá,
- nemáme dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby,
- zdravotní stav osoby, která žádá o poskytnutí pobytové sociální služby, vylučuje poskytnutí takové sociální služby,
- uchazeči byla vypovězena v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouva o poskytnutí téže sociální služby z důvodu porušování povinností vyplývající ze smlouvy.
Příjem do zařízení Charitního domova
Službu poskytujeme na základě písemné Smlouvy o poskytování služby. Podmínkou pro přijetí je písemné podání žádosti Žádost o posytování sociální služby , předložení vyjádření lékaře Vyjádření lékaře o zdravotním stavu.
Finanční spoluúčast klienta na službě
Základní činnosti při poskytování služby azylový dům se zajišťují v rozsahu úkonů dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách a jsou pro klienty zdarma, v případě ubytování se stanovenou maximální výší úhrady. Ceník za poskytování sociální služby azylový dům ke stažení zde.
Kde podávat návrhy, podněty a stížnosti
Uživatelé Charitního domova si mohou stěžovat na kvalitu nebo způsob poskytování služby. Stížnost lze podat ústně, písemně, do protokolu nebo formou zápisu v Knize přání a stížnosti. Lze ji podat také anonymně. Podrobný postup podávání a vyřizování stížností je k dispozici pod tímto odkazem a na informační vývěsce v projektu.