Oblastní charita Havlíčkův Brod

Koordinátor dobrovolníků a Tříkrálové sbírky (m/ž)

Havlíčkův Brod Plný úvazek dle dohody výběrové řízení
Kontaktní osoba
Božena Ranecká

personalista
Tel.: 777 736 063 E-mail: ranecka.bozena@charitahb.cz

Oblastní charita Havlíčkův Brod

hledá koordinátora dobrovolníků a Tříkrálové sbírky (m/ž)

 

Hledáme motivovaného a organizačně schopného kolegu, který se připojí k našemu týmu a pomůže nám efektivně řídit a podporovat dobrovolnické aktivity v rámci našich projektů.

Pracovní náplň:

Koordinace dobrovolníků

  • Získávání dobrovolníků pro krátkodobou i dlouhodobou spolupráci.
  • Nábor, výběr dobrovolníků a jejich zaškolování.
  • Příprava a koordinace dobrovolníků
  • Organizační zajištění dobrovolnických akcí a dalších akcí pro dobrovolníky.
  • Motivace a oceňování dobrovolníků.
  • Průběžná podpora dobrovolníků.
  • Organizace skupinové či individuální supervize dobrovolníků.
  • Vyhodnocování dobrovolnické činnosti.
  • Administrativa dobrovolnického programu.
  • Osvětová činnost v oblasti dobrovolnictví.

Koordinace Tříkrálové sbírky

  • Vede a koordinuje Tříkrálovou sbírku v našem regionu.
  • Vede potřebnou dokumentaci spojenou s činností Tříkrálové sbírky.
  • Zajišťuje propagaci Tříkrálové sbírky.
  • Zajišťuje realizaci sbírky ve městech, obcích. Vyhledává nezapojené obce a motivuje je ke spolupráci.
  • Komunikuje s příslušnými úřady, s farními charitami a koledníky.
  • Zajišťuje potřebné náležitosti pro správný průběh sbírky, např. oznámení sbírky, zapečetění kasiček, vyplnění potřebných dokumentů aj.
  • Kontroluje, připravuje a distribuuje kasičky a propagační předměty pro koledování.
  • Po skončení sbírky provádí kontrolu správnosti všech dokumentů, přebírá kasičky od koledníků a zajišťuje rozpečetění a přepočítání. Sepisuje souhrnný přehled o pokladničkách.
  • Vykoledované finanční prostředky skládá na účet Tříkrálové sbírky.

Požadavky:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Znalost práce na PC (MS Office, internet, sociální sítě)
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti, trpělivost, empatie
  • Spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup, umění nadchnout druhé
  • Schopnost pracovat samostatně se smyslem pro týmovou práci
  • Umět si zorganizovat čas a úkoly, plánovat a držet priority
  • Pružné a kreativní myšlení, potřebu dále se vzdělávat a profesionálně růst
  • Časovou flexibilitu - ochotu v případě potřeby pracovat odpoledne nebo o víkendu
  • Trestní bezúhonnost
  • Respektování etických hodnot charity (Etický kodex Charity ČR)
  • Výhodu jsou zkušenosti s dobrovolnickou činností a Tříkrálovou sbírkou a grafickým programem (např. Canva)

Nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, úvazek 1,0.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Mzdové ohodnocení od 30 000 Kč, osobni ohodnocení, mimořádné prémie.
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny free days, stravenky v hodnotě 120 Kč/den.
  • Zajímavou, smysluplnou a zodpovědnou práci.
  • Možnost seberealizace, odborné vzdělávání, supervizi.
  • Zaměstnání ve stabilní firmě s dlouholetou historií

Nástup: ihned nebo dle dohody

Pokud Vás tato pracovní nabídka oslovila, zašlete prosím motivační dopis a strukturovaný životopis na personalni@charitahb.cz. Vybraní uchazeči budou e-mailem pozváni k osobnímu pohovoru.

Těšíme se na setkání s Vámi.